Kárbejelentés munkanélküliség biztosítás esetén

Munkanélküliség biztosítás kárbejelentésével kapcsolatos információk

 

A munkanélküliség biztosítás arra az esetekre nyújt fedezetet, ha munkáltatónk rendes felmondás útján bocsájt el, keresőképtelenné válunk, illetve ha balesetből adódóan maradandóan sérülünk, vagy baleseti halál következik be. Ezen káreseményeket 15 munkanapon belül jelentenünk kell biztosítónk felé. Ezt megtehetjük telefonon, e-mailben, vagy a kárbejelentő nyilatkozat segítségével. A kitöltött szolgáltatási igénybejelentővel együtt lehetőség szerint, az összes hivatalos dokumentum másolatát csatolni kell (pl.: a munkáltató által kiállított rendes felmondás másolata, munkáltatói igazolás, keresőképtelenséget igazoló dokumentum, forgalmi engedély másolat, orvosi véleményezés, rendőrségi jegyzőkönyv, jogosítvány másolat, halotti anyakönyvi kivonat másolat, lakcím/személyi igazolvány másolat) az April részére. Ezen dokumentumok elbírálása után a biztosító felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a további teendőkről. Az alábbi link segítségével Ön is letöltheti a szolgáltatási igénybejelentő nyilatkozatot, melyet kitöltve kell eljuttatni az April részére.

 

Kárbejelentő Munkanélküliség kockázatra

Kárbejelentő Keresőképtelenség kockázatra

Kárbejelentő Baleseti Halál kockázatra

Kárbejelentő Baleseti Maradandó Egészségkárosodás kockázatra

 

 

Ha kárbejelentésével kapcsolatban segítségre van szüksége, kérdését felteheti a Munkanélküliség Biztosítás szakértői rovatunkban, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársaim készségesen állnak rendelkezésére.

Frissítés dátuma: 2024.01.31.
További cikkekért keresse fel Blog oldalunkat